Zdrowie intymne kobiet: Jak dbać o higienę i unikać infekcji?
Dla kategorycznej większości biznesmenów dosadnym jest dziś postulat maksymalnego wykorzystania Internetu do promowania firmy. Jeszcze przed dekadą młodzi ludzie wchodzący do korporacji mieli niejednokrotnie kłopot z mniemaniem wieloletnich robotników firmy, by wyjść poza schematy oraz zainwestować w współczesną stronę internetową. Zamiast tego przez wiele lat dyrektorowie a nawet doradcy do kwestii reklamy potencjał Internetu spostrzegali tylko w zalewaniu najpopularniejszych stron w kraju oraz na świecie bannerami oraz bezpośrednimi linkami do swojej strony – sprawdź ANCHOR. Niemniej jednak osoby podejmujące decyzje o oczywiście takim sposobie prowadzenia kampanii reklamowej rzeczowej firmy popełniali oczywisty błąd, który do dzisiaj przytrafia się wielu konsultantom do spraw strategii wizerunkowych – nie idzie o zestawienia internetowe i to, ile osób naprawdę obejrzy przygotowaną przez nas reklamę. Internet nie jest jak tv lub prasa medium jednokierunkowym, gdzie to co zostało utworzone przez marketingowców finalnie zostaje po prostu dostarczone a zbadanie, jaka jest reakcja ludzi na konkretną reklamę potrzebuje przeprowadzenia po emisji spotów.
1. Poradnik
2. Aktualności
3. Sposoby na
4. Porady